Primul meu sistem 25m2 de aquaponie

Acesta este sistemul meu...
Trippy
Posts: 22
Joined: Wed Feb 05, 2014 10:38 pm

Primul meu sistem 25m2 de aquaponie

Post by Trippy »

Primul meu sistem.
Mai sunt mici probleme pe care sper sa le rezolv din mers.
Sunt incepator si orice sfat este apreciat! Daca aveti intrebari va voi raspunde cat pot de repede si cat pot!

Image

Si un mic video in care se vede cat de repede au crescut plantele.

http://youtu.be/fZSndMUt1sc
aquaponicus
Posts: 34
Joined: Sun Jul 14, 2013 7:38 pm

Re: Primul meu sistem 25m2 de aquaponie

Post by aquaponicus »

Frumos. Se vede ca ai investit ceva bani acolo si multa munca.
Felicitari pentru realizare si sa te bucuri de plante si pesti.
Astept cu interes evolutia culturilor.
Trippy
Posts: 22
Joined: Wed Feb 05, 2014 10:38 pm

Re: Primul meu sistem 25m2 de aquaponie

Post by Trippy »

aquaponicus wrote:Frumos. Se vede ca ai investit ceva bani acolo si multa munca.
Felicitari pentru realizare si sa te bucuri de plante si pesti.
Astept cu interes evolutia culturilor.
Multumesc mult! Chiar asa si este. A fost foarte multa munca dar merita. Va voi tine la curent cu evolutia plantelor.
gemelu
Posts: 143
Joined: Thu Oct 13, 2011 8:40 pm
Location: Arges

Re: Primul meu sistem 25m2 de aquaponie

Post by gemelu »

Felicitari pentru intreaga lucrare. Ma refer si la prezentarea foto video.

Ce rol au jumatatile de jos ale containerelor IBC? ai pesti in ele? crezi ca e suficienta coloana de apa?
Folosesti doar metoda Flow&Drain cu substrat de argila? Cred ca te-a costat ceva bani asa de multa (cred ca ai peste 1.500litri). Sau ai gasit undeva un pret bun...

Se vede intr-o fotografie un element probabil din teava de 110 cu niste gauri de 40-50 si parca cu o sita ceva... Ce este si ce rol are?

Care este circuitul apei?
Trippy
Posts: 22
Joined: Wed Feb 05, 2014 10:38 pm

Re: Primul meu sistem 25m2 de aquaponie

Post by Trippy »